حیطه |
عنوان |
فرایندهای برتر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در یازدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
مجری محترم |
تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی |
ادغام فرمولاسیون سایکودینامیک در برنامه ی آموزشی رزیدنتهای روانپزشکی |
جناب آقای دکتر علیرضا فرنام، و همکاران گرامی |
تدوین یک واحد درس عمومی ایمنی و ترافیک |
جناب آقای دکتر همایون صادقی بازرگان و همکاران گرامی |
تدوین و ارتقای فرآیند "کارآموزی در عرصه دانشجویان ارشد اقتصاد سلامت" دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز |
سرکار خانم دکتر شیرین نصرت نژاد و همکاران گرامی |
یاددهی و یادگیری |
الکترونیکی کردن تجارب یادگیری دانشجویان پزشکی، بازاندیشی و پیگیری روزانه آنها در گزارشات صبحگاهی کودکان |
جناب آقای دکتر نعمت بیلان، و همکاران گرامی
رتبه اول کشوری |
طراحی و برگزاری دوره مهارتهای دانشگاهی به روش ترکیبی |
جناب آقای دکتر محمد برزگر و همکاران گرامی |
ارزشیابی آموزشی
(دانشجو، هیات علمی و برنامه) |
ارتقای آزمونهای سنجش فعالیتهای یادگیری فراگیران مقطع کارشناسی فیزیوتراپی در کارآموزیهای بالینی از طریق آزمون OSCE |
سرکار خانم دکتر زهرا صلاح زاده و همکاران گرامی
|
طراحی و اجرای آزمون بالینی عینی ساختارمند کارورزان بخش نورولوژی |
جناب آقای دکتر داریوش سوادی اسکویی و همکاران گرامی |
مدیریت و رهبری آموزشی |
طراحی، اجرا و استانداردسازی برنامه آموزشی تغذیه وریدی نوزادان و ارزشیابی پیامدهای آموزشی آن |
جناب آقای دکتر مجید محله ای و همکاران گرامی
قابل تقدیر کشوری |
ایجاد مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی تبریز |
جناب آقای مهندس علی احمدیان، و همکاران گرامی |
یادگیری الکترونیکی |
طراحی، اجرا و ارزشیابی ویکی آموزشی برای انجام تکالیف گروهی دانشجویان |
سرکار خانم دکتر سعیده غفاری فر، و همکاران گرامی |
بیان و تحلیل سناریو های اخلاقی به شیوه مجازی توسط دانشجویان پزشکی در راستای آموزش اخلاق پزشکی و استقرار سنجه های اعتباربخشی آموزشی بیمارستان های آموزشی |
خانم اعظم اصغری خاتونی و همکاران گرامی |
طراحی و تولید محصولات آموزشی |
تهیه بسته آموزشی بیوانفورماتیک در میکروبیولوژی مرتبط با آنالیز فیلوژنتیکی |
دکتر عادل اسپوتین و همکاران گرامی |
تبدیل تکالیف دانشجویان کارشناسی ارشد به محصولات آموزشی برای پاسخگویی به جامعه |
دکتر سوسن ولیزاده و همکاران گرامی |